Το Ελληνικό WISC-III είναι η ελληνική έκδοση της κλίμακας νοημοσύνης Wechsler Intelligence Scale for Children-III για παιδιά 6-16 ετών. Το τεστ σταθμίστηκε στο Ψυχομετρικό Εργαστήριο του Τμήματος Ψυχολογίας (τότε "Πρόγραμμα Ψυχολογίας") και ολοκληρώθηκε το 1997 (Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα). Υπεύθυνοι στάθμισης: Δ. Γεώργας, Ι. Ν. Παρασκευόπουλος, Η. Ν. Μπεζεβέγκης, Ν. Δ. Γιαννίτσας. Στον Οδηγό εξεταστή περιλαμβάνονται τόσο οι αναλυτικές οδηγίες χορήγησης όσο και οι πίνακες των Τυπικών βαθμών (ανά ηλικιακό τετράμηνο), των Αναπτυξιακών Ηλικιών, καθώς και των ψυχομετρικών χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων. Η στάθμιση του τεστ συνοδεύτηκε από μελέτες εγκυρότητας που ακολούθησαν οι οποίες και συμπεριέλαβαν μια ευρεία διαπολιτισμική μελέτη του WISC-III. Η πρώτη φάση αυτής της μελέτης ήταν το διαπολιτισμικό Συμπόσιο που διοργάνωσε ο J. Georgas με τη συμμετοχή των L. Weiss, D. Saklofske, J. Gregoire, F. van de Vijver, και πολλών άλλων, στο Graz της Αυστρίας το 1999 (τίτλος Συμποσίου: Adaptation and Standardization of the WISC-III in DifferentCultures. στο Συνέδριο: Joint European Conference of the International Association for Cross-Cultural Psychology and the International Test Commission: "Cultural Diversity and European Integration") και μέσω του οποίου συγκεντρώθηκαν τα σταθμικά δεδομένα από 13 χώρες. Με βάση τα πορίσματα του Συμποσίου και τα διαθέσιμα διαπολιτισμικά δεδομένα στάθμισης από τις 13 χώρες, προέκυψε σε δεύτερη φάση ο Τόμος "CultureandChildren'sIntelligence: Cross-cultural analysis of the WISC-III." San-Diego, CA: Academic Press. ISBN 0-12-280055-9. Τέλος, το 2004, οι Γιαννίτσας και Μυλωνάς δημοσίευσαν στο επιστημονικό περιοδικό "Ψυχολογία" [11(3), 422-443] εκτενή μελέτη για την παραγοντική δομή του Ελληνικού WISC-III με τίτλο "Ανάλυση παραγόντων για το Ελληνικό WISC-III: Τομείς γνωστικής ανάπτυξης".